lauantai 4. syyskuuta 2010

Netti

Noniin, nyt vihdoin onnistuin saamaan kotiin oikeasti kunnon netin, joka toimii ja jonka kanssa ei pitäisi tulla minkäänlaisia ongelmia. Saa nyt nähdä kuinka hyvin welho toimittaa lupaamansa, mutta heidän tarjous oli ainakin erittäin houkutteleva. Minä kun nykyään niin kammoksun määräaikaisuutta ja sitä, että pitää olla kiinni jossain vaikka sen 2 vuotta, sen takia sen netin löytäminen olikin vähän hankalaa. Mutta nyt welho tarjoaa puolen vuoden ajan kaikki nettinopeudet kuukausihintaan 19,90€. Tämän jälkeen se jatkuu sitten normihinnaston mukaan. (Miinus on tietenkin, jos ottaa sen 200 M netin ja haluaa puolen vuoden jälkeen laskea nopeutta, kun ei halua maksaa siitä sitä oikeaa summaa, niin laskeminen maksaa 30€.) Ja tämä heidän tarjous ei sisällä määräaikaa. Eli sen voi oikeasti sulkea ihan milloin haluaa. Mikä oli minulle siis se ensimmäinen syy ottaa tämä liittymä. Toinen syy oli, että sain mukaan wlan modeemin, joka minulle sopii vain niin paljon paremmin, kun on läppäri käytössä. Wlan modeemi kyllä pitää palauttaa sitten kun irtisanon liittymän, mutta enhän minä sen jälkeen sitä edes tarvitsisi. Eli mulle ihan mahtava diili.
Sitten mulle tarjottiin kahdeksi kuukaudeksi kanavapakettia ilmaiseksi, ja koska en siihenkään halunnut sitoutua, he pistivät sen heti loppumaan 2 kuukaudenpäästä, ettei tarvitsisi heille erikseen soitella. Ja sain valita ihan mahtavat kanavat sinne (elokuvakanavia, fashion tv:tä, national geographikia yms.). Tosin siellä on kait joku vika ja mulla näkyy täl hetkel ihan kaikki kanavat.. tosin jotkut vähän tärisee.
Mutta pointtina on, että netti löytyy nyt. Että eipä muuta :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti