sunnuntai 26. syyskuuta 2010

Kiireinen viikko

En olekaan muutamaan päivään mitään itestäni kirjotellu. Joko ei ole ollut aikaa tai sitten en ole päässyt lisäilemään kuviani.. ja niillä ajattelin kertoa mitä mulle kuuluu. Nyt kun on hetkeen oikeesti koko päivä vapaata. Viime aikoina en kyl oo erityisemmin arvostanu näitä koko päivän vapaita päiviä, mutta aina välillä se on ihan kiva.

Tiistaina kävin hakemassa faijalta loput tavarani, jotka sinne joskus varastoin. Ne kun piti myöskin käydä läpi ja siellä oli suuri varasto kenkiäni. Ja sitten olikin kämppä taas täynnä laatikoita, eikä se kunnolla tyhjene ennen kuin ne viedään kirpparille. Laatikot onnistuin jo käymään läpi, mutta nyt pitäisi vielä käydä kaikki täällä kämpässä läpi. Ihan tarpeeksi tehtävää! Mutta ihan iloinenkin siitä.

Olin sitten töissä keskiviikko illan, joka oli ihan piristävää hetkeen, ku oli ollu muutama päivä vapaata. Yleensä en jaksa ottaa töihin mitään eväitä mukaan, kun ei ole kunnon ruokataukoa, mutta nyt päädyin ottamaan jotain pientä. Mielenkiintoiset eväät kieltämättä!

Torstai aamuna lähin sitten taas heti töihin. Tosin tuli pakattua kunnolla tavaraa mukaan, koska tiesin, että tulen kotiin vasta seuraavana iltapäivänä. Työpäiväni jälkeen lähdin hakemaan poikia ja hoidinkin heitä sitten sen illan ja jäin yöksi kun vanhemmat olivat työmatkoilla. Aamulla pitiki sitten herätä tosi aikasin ja pistää pojat kouluihinsa ja ite lähteä taas töihin. Ja siitä tulikin mieleeni etten todellakaan halua lapsia vielä pitkään aikaan, koska herranjestas tuohan olisi sitä arkea. Ensin töissä ja sitten lasten seurassa ja aamusta taas töihin. Asia on tietenkin vähän erilainen sillonku ne lapset on omia. Ei varmaan tuntuisi samalla tavalla työltä. (yhtenä päivänä lähdettyäni heiltä näin tällaisen pilvenkaistaleen, josta oli pakko ottaa kuva, aika mahtava!)

Perjantaina lähdin sitten töistä hyvin väsyneenä. Onneksi pystyn juomaan sentään jonkunlaista kahvia, kun alotin torstain ja perjantain työt chocochinolla (en kuitenkaan normikahvia). Herätti sen verran, että silmät pysyivät auki. Ja töiden jälkeen näinkin sitten Tuijan, joka tuli mun luo käymään. Päädyttiin viinittelemään ja syömään ranskiksia. Tosiaan aivot oli niin jumissa ettei jaksanut edes miettiä mitä voisi syödä. Oli kyllä piristävää saada paraskaveri juorutuokiolle edes hetkeksi :)


Ja lauantai aamu alkoi sitten taas töillä, jolloin olin jo niin jumissa väsymyksestä että en vain ymmärtänyt niin mitään ja meinasin koko ajan nukahtaa. Ja mun silmänaluset oli niin mustat ja jättikokoset, että meinasin pelästyä itteäni peilistä. Ja siis olen näin väsynyt sen takia, etten ole tottunut heräämään aamuvuoroihin ja tehä noin montaa päivää putkeen (joskus olen tehnyt, nytten vain ole tottunut), vaan yleensä teen iltavuoroja. No lopulta pääsin töistä ja lähdin sitten juhlimaan pikkuveljeni kriparijuhlia. Kummitätimmekin oli tullut juhlimaan, mikä oli ihanaa koska häntä ei oikeasti näe melkein ikinä. Hän ei asu suomessa ja käykin täällä aika harvoin. Mutta hän on ihan mahtava ja oli ihanaa taas nähdä hänet!! Ja ilta oli mun väsymyksestäkin huolimatta ihan mahtava. Me syötiin, juhlittiin, juotiin, juoruttiin, tanssittiin tangoa, syötiin juustoa ja (pikkuveli teki maailman parhaimmat jätskiannokset meille), mun pikkuveli oli myöskin paras ja anto mulle hieronnan (sen juhlat.. hyvä minä) ja se on aika hyvä hieromaan!, kaadeltiin viiniä vaatteille, leikittiin koiran kanssa ja ihan kaikkea. Mahtava ilta! Ja löysin sieltä jostain varastoista tällasen kuva musta, jossa olen nuppusen ja helmin kanssa. Helmi on siis vanha kissani, joka katosi :( ja tuossa kuvassa niinkuin näkyy olen blondi ja olen joku 16 :D

Mutta näiden kaikkien jälkeen oli kyllä kiva, että oli yks oikeesti vapaa päivä jollon saa vaan levätä ja varata akkuja taas ens viikkoa varten. Onneks on töitä ihan hyvin ja kaikkea muutakin tekemistä riittävästi, kunhan jaksaisin niihin keskittyä.
Löysin muuten yhtenä päivänä tällasta purkkaa kaupasta. Jenkki purkkaa makuna pink grapefrui. Ja ihanan mehukasta purkkaa olikin, Nam!!!!


Ja nyt sitten takerrun tuohon uuteen kuvankäsittely ohjelmaan jonka latasin, onneksi kulta siitä minua neuvoi. Joten nyt sitten sitä ja rentoutumista ja paljon jäätelöä, suklaata ja kaikkea muuta hyvää!!

Keri Hilson ft. Kanye West - Knock you down

2 kommenttia:

  1. Mitä eyelineria muuten käytät? katsoin kuviasi ja tosi tarkka, onnistunut rajaus:)

    VastaaPoista
  2. Käytän lumenen perus kynää, joka on vaan musta. Ei oo eyelineria, vaan ihan kynällä kaikki teen :)

    VastaaPoista