torstai 16. syyskuuta 2010

Hiusmurheita


Oli vähän tylsää ja aloin leikkimään kameralla ja tässä on sitten tätä kuvasaldoa. Myöskin keksin laittaa hiukset hassusti, niin että letti menee toiselta puolelta.

Sen lisäksi minulla on ollut vähän hiusdilemmaa. Mitä haluisin niille tehdä. Koko kevään ja kesän halusin hieman vaaleentaa hiuksiani ja nyt sitten haluan taas ehkä tummemmat hiukset takaisin. Tosin en tiedä onko se mielialasta, joka on aika synkkä, vai ihan muutenkin.

Näissä kuvissa hiukset taitaa näyttää tummemmilta kuin oikeasti... ehkä. Tosin se väri mikä latvoissa näkyy, olisi tällä hetkellä ehkä se mihin pyrkisin. Mutta en silti ole ihan varma. Voi olla, että haluankin kastanjanväriset? Tai vain tummanruskeat. En oikein osaa päättää. Tuo tummaväri olisi kiva, mutta siitä onkin sitten hyvin vaikeaa päästä eroon ja alkaa tosi nopeasti näyttää mustalta.

Samalla mietin, että haluanko kasvattaa hiuksiani. Juuri nyt taas haluisin. Mutta kun tämäkin mielipide vaihtelee minulla hyvinkin usein. Voisin joskus yrittää päättää ja pysyä päätöksissäni, mutta kun olen vähän tällainen ailahtelevainen, jonka mieli muuttuu joka sekuntti.

Tullu käytettyä tätä hupparia sitten ihan aina ku oon kotona. Ensinnäkin lämmin ja siinä on kiva olla. Mun kotiasu nykyään lähinnä perustuu siitä ja leggareista. Näytän hyvin hemaisevalta!! :)

Tässä kuvassa näkyy mun ihanan kivikautinen telkkari! :D Ja takana mun baarikaappi. Mun kämpässä on tollanen kaappi, joka on aina kylmä. Epäillään, että se on joku vanhanaikanen jääkaappi. Vähän vanha talo.

Mitä sä Ninja teet siellä? Kummatki kääntyneitä kattoo mitä ihmettä se pikkunen riehuu.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti