maanantai 20. syyskuuta 2010

Vähän minua

Nyt on muutama päivä menny vähän miten sattuu. Sillon kun ei ole koko päivänä mitään tekemistä, niin ei myöskään innosta tehdä niin yhtään mitään! Olen lähinnä käynyt lenkillä, jumpannut, piirrellyt, katsonu tv-sarjoja ja jutellut poikaystäväni kanssa. Joten ei mitään ylitsepääsemättömän mielenkiintoista.

Tänään annoin taas itselleni lepopäivän väliin. Heräsin aamulla kiukkuisena viemään pyykkejä pesuun. On se niin ongelmallista, kun pitää varata itsellensä aika pyykkitupaan, kun omassa kämpässä ei ole tilaa pesukoneelle. No ei se niin kauheaa ole, paitsi että tämä oli ainoa aika mikä minulle sopi ja joka oli vapaa, joten piti sitten heti aamusta mennä pesemään pyykkiänsä. Mielenkiintoista!
Tässä minulla on vieläkin pari päivää joina ei ole töitä tai kunnon suunnitelmia, joten aamu alkoi aika rauhassa. Aloitin juomalla teetä ja tutkimalla internetin saloja. Olen useampana aamuna nyt syönyt maustamatonta jogurttia ja muroja sekä hedelmiä. Niin annoin itselleni tänä aamuna hieman herkutella ja söinkin paahtoleipää, jossa oli boysenmarjahilloa päällä! Nam!

Piti sitten käydä hoitelemassa vähän asioita, ja olikin ihan kiva mennä ihmisten ilmoille välillä ja oikeasti miettiä mitä laittaa päällensä, vaikkakin se olikin vain pikainen käynti. Piti käydä myöskin äitini luona, mutta se ei sitten onnistunutkaan, joten palasin takaisin kotiin vaihteeksi piirtelemään! Pari kertaa myöskin innostuin katselemaan kouluhakemisvaihtoehtoja ja nyt minulla on yhteensä 6 koulua joihin voisin hakea! Olen aika innoissani! Eli sitten jatketaan vaan piirtelyä, ehkä vähän innostuneemmin, kun onnistuin saamaan pienen inspiraationkin siihen.

Olenkin tänään vaihteeksi katsonut tv-sarjoja ja piirrellyt. Millonkohan tämäkin alkaa kyllästyttää? No ei ehkä vielä ihan lähiaikoina, kun loppuviikoksi onkin yllättävän paljon suunnitelmia. Olen jopa ihmeissäni siitä miten olen onnistunut täyttämään kalenterini. Huomenna pitää kuitenkin käydä hakemassa isältä loputkin laatikot minun tavaroita, jotka sinne joskus jätin. Saan vihdoin syys ja talvivaatteitani ja pääsen purkamaan niitäkin, että mitä pidän ja mitä en (ihan kuin olisin täältä vielä tutkinut paljon mitään..). Ja tuosta tuli mieleen, että voisin tietenkin siivota tänne kämppään pienen tilan niitä laatikoita varten.


Nuppu näytti vähän hassulta eilen, ni piti saada kuva. Se jostain syystä tykkää istua digiboxin päällä tuolla johtokulmassa.
Mutta taidanpa siirtyä takaisin niihin hommiini. Hauskaa viikkoa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti