torstai 9. syyskuuta 2010

Päivät jatkuu

Tasaa keskelleJalkoja särkee! Pakaroita, pohkeita, etureisiä, takareisiä ja itseasiassa jopa hartioita, tosin en tiiä miten niihin vaikuttaa toi juokseminen. Mut JEE!! Tuntuu heti et on tehny jotain, ku kaikkialle sattuu.. tosin samalla huomaa kuinka ihmeen huonossa kunnossa mä oikeen oon. No, vielä kun intoa riittää ni päätin sitten tänkin aamun alottaa lenkillä. Tulee paljon virkeempi olo ja päivä alkaa jollain.


Huono puoli tässä on vain se, että lenkin jälkeen mun naama jostain syystä punottuu niin pitkäks aikaa, että pitäis mennä ihmisten ilmoille vasta parin tunnin pääst, mutta nyt piti lähtee työhaastatteluun jo tunnin päästä. Niin, taas vaihteeksi. Työtunnit ja niiden suunnitteleminen sopivat minulle täydellisesti ja itse paikka oli myös kiva, mutta epäilen että työntekijät ovat tylsiä tai eivät ainakaan sellaisia joiden seurassa viihtyisin. Haastattelija oli vanhmepi, tylsänlainen nainen, joka vaikutti pilkunviilaajalta ja kyttääjältä. Hmnh. No mutta toisaalta toissapäivänä kävin haastattelussa, jossa haastattelija oli niin vittuuntunut koko sen ajan, etten oikein tiennyt miten reagoida asiaan.
Tänään pitäisi sitten käydä töissäkin ja koko loppuviikon myös, onneksi! Tuntuu turhalta vain istuskella kotona kaiket päivät. Niin joo, unohdin täysin mainita. Sunnuntai iltana näin kadulla Johanna Tukiaisen. Tai luulin, että se oli vaan joku sen näkönen, mutta sain seuralaisiltani tietää, että itse nainenhan se siinä oli. Ihan järkyttävän näköisenä!! Ja sitten eilen näin Indican Jonsun menossa forumin Glitteriin. Kunnon julkkisbongaus meneillään!

Olen ihan täysin jäänyt koukkuun Skinsiin. Tuijotan sitä ihan taukoamatta. En meinannut eilen päästä nukkumaan, ku piti kattoo sitä. Tosin oon onnistunu nyt saamaan jonku älyttömän vitutusolotilan, en tiiä johtuuko sarjasta vai jostain muusta. Ja sitäkin enemmän vituttaa, kun en oikeesti tiiä mistä tää vitutus johtuu. Mut ehkä mä onnistun mun pikku hoitopoikien kanssa piristymään. Ja olen kaikenlisäksi ihan sekaisin. Mutta se siitä.

Kuvat on Ellen Pagen jostain kuvauksista, mutten nyt taas muista mistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti