torstai 30. syyskuuta 2010

Ai huono päivä?

Huuh, mikä päivä! Aamulla nukuin herätyskelloni ohi.. mikä ei sinänsä haitannut, en myöhästynyt mistään. Ja itseasiassa jäin sen jälkeen vielä makoilemaan, koska väsytti aika lailla. Ja sen takia päädyin sitten olla treenaamatta, vaikka voinhan ottaa aina välillä yhden välipäivän. Ehkä ihan hyväkin, kun miettii miten loppupäivä meni.

Töihin menin ajoissa ja sinänsä ihan pirteänä. Mutta jossain vaiheessa aloin katsella työvuorolistaa ja aloin ihmettelemään, että miksi mulla on yhtäkkiä muka vähemmän vuoroja, kuin mitä olin aikaisemmin merkinnyt. Minulla on tasaisin väliajoin vain vähentyneet vuorot listalta. Ja yhtäkkiä tajusin, että minun vuoroja on vain poistettu ja joillekin toisille työntekijöille annettu ne minun vuoroni. Voi miten raivostuinkaan tästä. Eihän niin saisi käydä! Ja en pääse puhumaan asiasta pariin viikkoon. Olen niin täysin raivona. Ihan kuin minulla ei olisi jo ihan liian vähän vuoroja muutenkin, ja niitä vielä vähennetään. Yhellä vuorolla viikossa varmasti elää!
Ja kotimatkalla huomasin, että ipodini kuulokkeet on rikki. Oikeanpuolimmainen kuuloke ei toimi. Ja vaikka ovatkin skullcandyn kuulokkeet niin en usko että takuu korvaa sitä, että johto on vääntynyt ja se on oikeasti sisältä rikki. Oli sitten todella hauskaa pidellä siitä johdosta kiinni ja yrittää pitää sitä aloillaan liikuttamatta. Oli aika mielenkiintoista kuunnella biisiä niin, että se kuuluu vasemmasta korvasta normaalisti ja oikealla kuuluu välillä rätinää, välillä musiikkia ja välillä se vain katkesi. Hyvin hauskaa!!
Ja kun pääsin kotiin ja halusin syödä ranskalaisia, niin olin unohtanut ostaa ketsuppia.. Urh!
Piristyksen kohteeni ovat tänään olleet ainoastaan kisuni. Ihanasti tulivat minua vastaan kun tulin kotiin ja ovat vain leikkineet ja piristäneet minua täällä <3

Jaa sitten mun piti laittaa tänne kuva mun tän päivän asusta, mutta ensinnäkään kuvat ei onnistunu kunnolla. Ja kun yritin muokata niitä fiksun näköisiksi, niin tietenkin se meni jotenkin pieleen ja mulla vaan meni lopullisesti hermot. Eli kuvia joku toinen kerta. Nyt voisin yrittää piristää itteäni teellä, suklaalla ja tällä hetkellä katsomalla Graakin kolmatta kautta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti