maanantai 13. syyskuuta 2010

Kirppistelemään?

Tänään ollut jotenkin niin turha olo! Aamulla kyllä heräsin suhteellisen ajoissa käymään lenkillä, mutten jaksanut niin pitkää kuin viimeksi ja se oli ensimmäinen asia mikä alkoi turhauttaa. Piti käydä hoitamassa kaupungilla asioita, ja koska minulla ei oikeasti ole niin mitään tekemistä koko päivänä, niin päätin kävellä kaikkialle. Tuntuu että tekee edes jotain.
Kävin sitten samalla ostamassa itselleni vihdoin kasvojenpuhdistusaineen, ku se on ollut ihan loppujamassa jo vaikka kuinka kauan. Tuo Garnierin versio, jossa on naamio ja kuorinta vielä samassa on ihan mahtava. Siitä tuli luottotuotteeni.

Ja tuota palmoliven suihkusaippuaa kerran haistelin kaupassa ja ihastuin. Olen niin kiiwifani, että ei ihmekkään. Joten nyt sitten löysin sen kaupasta samalla kun tuli tarvetta uudelle suihkusaippualle. Tuoksu on ainakin mahtava, en malta odottaa että saan sitä käyttää!

Ja tämän lisäksi minä en ole oikeastaan tehnyt tänään mitään! Alkaa jo särkeä päätä, koska en osaa olla yksin tekemättä mitään. Se turhauttaa! Ja tiedostan vielä, että tällä viikolla on vain kaksi työvuoroa, eikä nekään mitään tuntimäärällä pilattuja. No, olisi minulla kotonakin vaikka mitä tekemistä, kun olen itselleny taas keksinyt miljoona projektia, muttei tietenkään ole mitään energiaa tai intoa tehdä mitään. Sain jopa tiskattua ja katsottua vähän jotain tavaraa jota en usko tarvitsevani ja josta aattelin päästä eroon. Jep niin paljon sain aikaiseksi.
Eilen olin äidin luona, kun se oli tullut venäjältä takaisin kotiin. Kerrattiin sitten hänen ja siskoni kanssa kuulumisia. Onnistuin saamaan siskon hoitamaan kisujani, kun olen pois. Kätevää omistaa kämppä näinkin hyvältä paikalta niin että jos haluu hoitajan, voi majoittaa sen samalla tänne. Ja kun kerroin turhasta tavarasta eroon pääsemis operaatiostani, niin sisko kysyi jos viedään yhdessä tavaraa kirpparille, mikä olisi ihan mahtava idea. En yksin jaksaisi ryhtyä sellaiseen, mutta jonkun muun kanssa kyllä. Joten toivottavasti hän oli tosissaan. Pitäisi siis tosissaan alkaa näitä tavaroita täällä lajitella ja katsoa mitä haluan pitää ja mitä en. Tekee ihan hyvää minulle, kun olen vähän tällainen hamstraajaharakka ja joka kerta olen kokenut terapeuttiseksi hankkiutua tavarasta eroon. Silti sitä tuntuu vain olevan ihan hirveästi!

Mutta tämän taulun haluan ehdottomasti pitää. Se on siis oikeasti palapeli ja tämä on minun ja kultani tekemä palapeli, joka muistuttaa ajasta jolloin oltiin vielä vain hyviä kavereita. Palapeli oli alunperin hänen, mutta antoi sen minulle kehystettynä.

Ja nyt tuli mieleen vähän näyttää millainen yksi seinäni on. Vanhemmat ihmiset sanovat, että on vähän raikea, mutta minä rakastuin siihen ensimmäiseltä näkemiseltäni. Se on sellainen kivan keltaoranssi, johon on siveltimellä tehty kuvioita.

Ne eivät oikeasti erotu ihan noin vahvasti, vaan kuviot ovat enneminkin vaalean keltaisia.

Ja nyt menetän hermojani täysin, koska youtube ei toimi kunnolla. Videot latautuvat normaalia vauhtia ja kaikki näkyy normaalisti, mutta se ei suostu soittamaan näitä minulle. Ja sitten yhtäkkiä musiikki meneekin päälle, kun olen hetken räplännyt volumenappia ja tietenkin juuri sillä hetkellä kun se on kovalla. Naapurit varmasti tykkää!

Mutta tässä tämän päivän biisi, jonka myös keksin tänään ja innostuin täysin:
Mc Solaar - Au Pays De Gandhi

Nyt yritän keksiä vielä jotain järkevää tekemistä ja sitten nukkumaan ja toivotaan ettei huomenna ole yhtä turhauttava päivä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti