tiistai 14. syyskuuta 2010

Must säästää laatikko järjestelty uusiksi

Oli joku ongelma aamulla herätyskellon kanssa, joten en herännyt heti vaan vasta joskus 11 aikaan. Mut sain aikaseksi heti aloittaa aamujumppani. Ja huomasin, että olin onnistunut tosi tehokkaan jumpan itselleni keksiä. Kunhan jaksan sitä oikeasti tehdä useamman kerran viikossa.
Koska mulla ei oikeastaan ollut koko päiväksi mitään tekemistä niin päätin aloittaa käymään "must säästää" laatikkoa läpi. En tiennytkään, että säästin niin paljon täysin turhaa tavaraa. Tai lähinnä papereita. Joten yhdestä pienestä laatikosta sain puolikkaan jätesäkillisen verran roskaa. Ja sitten sain vihdoin heitettyä vanhat vhs:ät pois. Ei mul oo ollukkaa kui kaks muuttoa täs alla ja oon raahannu niitä mukanani.. hmm.. ai että kerään turhaa tavaraa? No nyt ne on heitetty pois. Sitä jätesäkkiä oliki sitten kiva raahaa tonne ulos roskiin. Mutta ainaki taas pieni tavara määrä järjestelty ja tuol on laatikollinen tavaraa sitte sinne kirpparille. Vähitellen nää tavarat tästä häviää. Tämmöset korvikset löysin, joita olin säästelly, mutta ne on kaikki joko rikki tai ilman paria, ni en tiiä miks niitä oon säästelly.

Sitte olis pitäny piirrellä jonkun verran, mut en sitte saanu aikaseks. Sen sijaan oon koko päivän kattonu gossip girlin kolmos seasonia, ja kohta kattonu sen läpi. Mulla ei oikeesti taida olla mitään tekemistä ku oon kattonu viikon sisällä 4 seasonia skinsiä ja kohta ton gossip girlin yhen seasonin. Illalla piti sitten kuitenkin käydä hakemassa kaupasta viel herkkuja sarjan kattomiseen. Ja löysin kaupasta lasipullollisen cokista. Naaam!!

Otin sitten vielä lisäksi kasvirasvajäätelöä, ihan kokeiluun. Minua ollaan kauheasti yritetty käännyttää kasvissyöjäksi. Olen jopa vähentänyt lihansyömistäni, muttei minusta kasvissyöjää tule. Mutta kaikkea voi silti kokeilla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti