tiistai 21. syyskuuta 2010

Asioita minusta

Kymmenen asiaa, joita vihaan yli kaiken

10. Odottaminen (olen hyvin kärsimätön)
9. Nokkavat ja itserakkaat ihmiset
8. Elektroniikasta ja muista asioista riippuvaiseksi tuleminen
7. Ihmiset, jotka luulevat pystyvänsä tekemään mitä vain haluavat
6. Jack Black
5. Etten aina saa mitä haluan
4. Oma laiskuuteni
3. Vainoharhaisuuteni
2. Asiat joita maailmassa tapahtuu ja joista tulee paha olo
1. Valehteleminen


Yhdeksän asiaa, jotka ovat ominaisia sinulle/luonoteellesi

9. Ujous
8. Höpöttäväisyys
7. Ilosuus
6. Vainoharhaisuus
5. Huolehtivaisuus
4. Innostuminen asioista
3. Erikoisiin asioihin huomion kiinnittäminen
2. Laiskuus
1. Myöhästeleminen


Kahdeksan tapaa valloittaa sinut ja sydämesi

8. Rehellisyys
7. Iloisuus
6. Eloisuus
5. Minun huomioon ottaminen
4. Minuun luottaminen
3. Kuunteleminen
2. Kehuminen asioissa joissa muut eivät sitä tee
1. Suoraan puhuminen


Seitsemän asiaa, joita toivot tällä hetkellä

7. Että aika menisi nopeampaa
6. Löytäväni töitä
5. Itsekuria
4. Hierontaa
3. Lottovoittoa?
2. Rakkaan näkemistä
1. Että olisin jo lentokentällä odottamassa lentoon lähtöä


Kuusi asiaa, jotka teet ensimmäisenä kun heräät

6. Käyn vessassa
5. Annan kissoille ruokaa
4. Joko jumppaan, käyn lenkillä tai laitan itselleni teetä (vaihtelee päivittäin)
3. Katson koneelta kaikkea mikä sillä hetkellä kiinnostaa
2. Syön aamupalaa
1. Katson jotain tv-sarjaa tai alan siivoamaan


Viisi ihmistä, ketkä tietävät eniten murheitasi

5. Poikaystäväni
4. Tuija
3. Äiti
2. Hyvä kaverini
1. Siskoni

Neljä asiaa, joista olet riippuvainen

4. Puhelin
3. Netti ja tietokone
2. Mun kisut
1. Mun poikaystävä ja huomio

Kolme kauneinta asiaa, mitä sinulle on sanottu

3. Tuoksut hyvältä
2. Kun olen julkisella paikalla laittautumatta, ja minulle kerrotaan että näytän silti paremmalta kuin kukaan.
1. "sä teet tosta kaikesta niiiiiiin paljon parempaa"

Kaksi asiaa mitä pelkäät eniten

2. Menetän luottoni asioihin
1. Menetän uskoni itseeni

Yksi tunnustus

1. Olen riippuvainen läheisistäni


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti