keskiviikko 4. elokuuta 2010

Yllätyksiä ja suunnittelua

Eilen sain postissa kutsun häihin. Kaverini häihin. Olin aika yllättynyt ja omalla tavallani järkyttynyt. Lähinnä sen takia, että kaverini on minun ikäinen ja nyt jo menossa naimisiin. Minä en moista voisi kuvitella vielä moneen vuoteen, niin se tuntuu jotenkin kaukaiselta ajatukselta minun ikäisilleni. Vaikka 22 on kait ihan normaali ikä mennä naimisiin... ainakin joskus kymmeniä vuosia sitten oli. Mutta hyvin iloinen olen hänen puolestaan ja odottelen häitä innoissani.


Tänään oltiin suunnittelemassa polttareita hänelle. Kaverini on persoonana hyvin erikoinen ja aika räväkkä, joten polttareiksi ei voinut keksiä mitään kovin tylsää. Kuitenkin varat olivat rajalliset ja ihmisiäkään ei paikalle kuitenkaan kovin paljon tule, joten piti olla sitäkin luovampi.
Polttareiden suunnitteleminen oli tosi hauskaa ja juhlistakin tulee varmasti hauskat, mutta silti on jotenkin hassua olla tekemässä tällaista.
Mutta juhlista kerron enemmän sitten kun ne on pidetty.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti