maanantai 9. elokuuta 2010

Ginger ale


Mun ultimate lempijuoma ikinä on Ginger Ale. Ja tarkemmin Schweppesin ginger ale, joka on parasta maailmassa!Ensimmäisen kerran maistoin tätä juomaa joskus pienenä, kun mulla oli paha olo ja oltiin vanhempien kanssa jossain ravintolassa syömässä. Mä en mitään tilannu pahan oloni takia, mutta äiti tilas ginger alea isin houkuttelemana ja mä sain maistaa sitä. Ja siitä se rakkaus sitten lähtikin!
Kovin usein tätäkään herkkua ei voi ostaa, koska se on limua :P Inkiväärilimua (inkivääri on myös mun yksi rakkaus)!
Mutta nyt kun mun ginger ale himo on tänä kesänä ollu pahimmillaan, ni sitte se on tietenki jo varmaan toista kuukautta loppu kaikista kaupoista. Ei löydy niinkun mistään! Joka kerta isommissa kaupoissa käyn tarkistamassa jo niin tutuks tulleet ginger ale hyllyt, mutta ei niin ei. Joten jos joku niitä jostain löytää, niin mulle hihkaistava heti! :P
Onneks tän kärsimyksen keskellä oon löytäny itelleni korvikkeen, joka melkein ajaa asiansa. Canada dry ginger ale. Se on melkein yhtä hyvää ja on tarpeeksi inkivääristä ja hapokasta, et mä pärjään vielä jonkun aikaa sillä. Sitä tosin löytyy vielä harvemmista kaupoista. Mutta ehkä tän eteen voin sinne kauemmaksikin lähteä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti