keskiviikko 11. elokuuta 2010

Herkkusuu

Käytiin eilen Stockan herkussa etsimässä, josko sieltä löytyisi Ginger alea, mutta eihän sielläkään tietenkään sitä ollut. Mutta kun siellä tulee käytyä niin älyttömän harvoin, niin koko paikka piti kunnolla koluta läpi ja ihailla mitä kaikkea kivaa sieltä löytyisikään. Ainoa hyvin iso ongelma on, että rakastan ruokaa niin paljon, että minulla tuli ihan kauhea nälkä ja älytön himo kaikkeen ihanaan mitä sieltä löytyi!

Ensin ihailin juusto-osastoa (joka tosin on pienentynyt). Rakastan juustoja ja rakastan maistella uusia makuja ja kokeiluja. Siis ihan kauheaa, kun haluisi ottaa ja maistaa ihan kaikkea, mutta kai sitä joku raja pitää olla.Seuraavaksi tuli eteeni liha ja kala osasto. Ja vaikka mua kuinka yritettäisiin houkutella kasvissyöjäksi, niin rakastan lihaa ja kalaa liikaa, että täysin kasvissyöjäksi rupeaisin. Nytkin olen jo varmaan viikon himoinnut kunnon grillattua kanaa, mutta ei sellaista nyt yksin viitsi ostaa syötäväksi.

Kakkuosastolta ja suklaaosastolta mua ei meinannut saada pois.. vaikka mulla siis piti olla nälkä. Mut kylhän semmoset herkut nälän vie? Ginger ale osastolla ei kyseistä juomaa löytyny, mut kaikkea muuta erikoista kyl. Tosin koska nyt niin innokkaasti juuri tätä yhtä juomaa etin, niin mikään muuhan mulle ei sitten tietenkään kelpaa. Pakaste osastolta löytyi kaikkia ihania jäätelöitä, joita en vielä muissa kaupoissa ole nähnyt.
Vähän pitemmällä oli sitten maistiaisina jotain erikoista sinappia patongin päällä. En oikeasti tiedä oliko se hyvää vai ei, koska oli niin kova nälkä, mutta ainakin luulin että se on hyvää ja maistelin siitä useampaan kertaan parillisia patonginpaloja, paheksuvista katseista huolimatta.

Lopulta, kun oltiin kierretty koko herkku ja tajuttu, että sitä ginger aleahan me sinne tultiin etsimään eikä mitään muuta, niin päädyttiin kovin nälkäisinä menemään normi kauppaan hakemaan ruokatarvikkeita ja valmistamaan omat gourmet ruokamme :D

Mua ei kyllä tollasiin ruokakauppoihin sais päästää. Vähän sama kui ulkomailla menis kauppaan. Kaikki on niin hienoa ja uutta! :D
Kuvat ei ole stockan herkusta, mutta antavat osviittaa siitä kuinka herkulliselta siellä näytti. Ja nyt kun oon ehtiny miettiä näitä uusiks ja katellu näitä kuvia, niin tulee olemaan tuskaiset kolme tuntia töissä vielä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti