perjantai 13. elokuuta 2010

Tähdenlentoja

Uutisten (tai jonkun vastaavan) mukaan eilen olisi pitänyt tulla tähdenlentoja. Tai itseasiassa niitä kai pitäisi näkyä koko viikon, mutta eilen noin kolmen aikaan yöllä olisi pitänyt olla se huippu, jolloin tähdenlentoja näkyisi 100 tunnissa. Aika huikea määrä. Mutta tietenkin, kun mentiin sitten istuskelemaan paikkaan, josta olisi ehkä kuulunut ne nähdäkkin, niin taivas oli sen verran pilvessä, että ei meinannut tähtiäkään nähdä. Kerran minua onnisti ja katsoin juuri oikeaan aikaan ylös, kun tähdenlento viiletti ohi. Mutta aika pettynyt olin, kun pilvet pilasivat minulta tähdenlentojen katselun. Vaikka muuten yö oli kyllä hauska. Ja nää kuvat ei oo mun ottamia, kun sen yhdenkin kerran onnistuin vahingossa näkemään sen. Kokeillaan uudestaan tänä yönä!

Nyt sitten taas hengailen töissä, niin kuin tulen tekemään koko viikonlopun. Ja huomasin juuri, että kohta teen jo kolmatta sunnuntaivuoroa putkeen ja kaikkina viikonloppuina vaan suostun tulemaan töihin. Niin mikähän minua vaivaa? Noh, ei se niin paha ole. Suunnitteilla kuitenkin syksyksi on se työnarkomaanisuus, niin tää on vasta pieni esimaku, että teen töitä melkein vaan viikonloppuisin.Onneksi sain työeväiksi valkosuklaamuffinseja. Piristi työpäivää erittäin hyvin! Ja eilen ja tänään tuli tehtyä ruuaksi omatekoisia pizzoja, jotka on niiiiin herkullisia. En vain osaa hillitä itseäni ja syön ne liian kuumana, niin että tietenkin poltan kitalakeni. Sitten kärsitäänkin koko loppu ilta.
Mun pizzoihin tuleeki aika erikoiset täytteet. Ei yhtään lihaa tai kalatuotteita. Vähän kasviksia ja mahdollisimman montaa juustoa. Sellasena parasta!!

Tänään oli myös tarkoitukseni kokeilla kuinka jalkani kestävät kokopäivän töissä korkkareissa. Mutta sopivast korkkarini aiheuttivat mulle jo eilen rakot, joten päätin olla laittamatta niitä. Onneksi! Otin ihan matalalla korolla olevat kengät, ja jalkani kuolevat jo niihin. Kai se pitää vähitellen ne totuttaa tällaiseen. Minä vain kun olen vähän liian mukavuuden haluinen.

Äiti ja sisko lähti tänään Barcelonaan ja jätti mut tänne :( Parasta tuoda hyvät tuliaiset! Oma hinkuni ulkomaille jo niin valtava, etten tiedä kuinka sitä vielä hillitsen. Jos ei rahaa löydy, ni saatan kohta lähteä patikoiden ja uiden sinne ulkomaille. Kuinkahan pitkään selviäisin hengissä?

Mutta niin, mitään järkevää asiaahan mulla ei ollu, vaan tulin tänne vain höpöttelemään tylsää työpäivääni piristämään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti