lauantai 14. elokuuta 2010

Aamu ei alkanu hyvin

Äh. Tää päivä ei alkanu hyvin. Päädyin eilen menemään ehkä vähän myöhään nukkumaan, kun tänään piti herätä jo puol 9. Tosin pistin varmuuden vuoksi illalla ranskanletit päähän, jos en jaksaisikaan herätä aamulla suihkuun. Ja enhän mä jaksanukkaa. Mutta heräsin alun perin siihen ihanaan ukkosen jylinään ja älyttömään kaatosateeseen ja mietin, et miten ihmeessä mä töihin pääsen?Noh, otin varapaidan mukaan siltä varalta et kastuisin liian pahasti. Nyt ei tekis mieli vilustua. Mut koska otin sateenvarjon, ni eihän mun paita kastunu, vaan kengät. Ja nyt on ihana seistä koko päivä märissä kengissä. Myöhästyin mun ratikasta, mut jollain onnenpotkulla sielt tuli bussi just kui tilauksesta mulle. Ensimmäisestä junasta myöhästyin jollain sekunnilla ja ku oottelin toista ni tuli kuulutukset et osa junista ei liiku ukkosen aiheuttamien vaurioiden takia. Onneks ne ei maininnu mun junaa. Se tuli ajoissa ja mä istuin huokasten helpotuksesta.

Kunnes se liikku sen puolkilsaa ja pysähty. Ja loppumatka jatku sitten niin, että juna pysähtyili aina välillä ja mateli koko matkan. Se tuli perille vartin myöhässä, joten mä en ehtiny kauppaan hakemaan eväitä töihin tietenkään. Eli nyt sitten seisoskellaan töissä pepsin voimin 8 tuntia, ja toivotaan et se menee nopeesti ohi.

Töihinhän mä tietenkin tulin myöhässä. Ei muuten olis varmaan haitannu, mutku avaan koko paikan, ni ei niin hyvä. Mut minkä sille mahtaa. Ei se mun vika ollu!
Kauhea valittelupostaus tuli kyl nytte. Mutta illaks pitäis olla mielekkäämpiä suunnitelmia, joten mä toivon et tää mun fiilis alkaa täst iltaa kohti nousee. Kuhan ruokaa sais ja pientä rentoutusta niin ehkä sitte.Kuvat on jotain vaan mitä löysin ja mistä tykkäsin. En näyttelijää olis kyl näistä kuvista (paitsi ehkä vikasta) tunnistanu, ellen olis tienny ketä kattelen. Mut siis Evangeline Lily. Ja tää on näyttelijä jolle sopii niin paljon paremmin sellanen rähjänen ja luonnollinen look, kuin meikattu hieno lookki!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti