torstai 7. lokakuuta 2010

Uudet skullcandyt!


Joku viikko sitten taisin valittaa siitä kuinka vanhemmat skullcandyn kuulokkeeni hajosivat, enkä uskonut että takuu korvaa ne. Harmittelin kauheasti, koska ne kuulokkeet olivat mahtavat ja olin täysin rakastunut niihin värinsä puolesta ja mukavuutensa puolesta! Otin kuitenkin sitten käyttööni ne vanhat ipodin mukana tulleet kuulokkeet. Ja AI! Ne ensinnäkin sattuu korvaan niin älyttömästi! Ja toiseksi, niissä on niin huono ääni, että minua alkoi raivostuttaa kuunnella musiikkia, kun kuulin kaiken taustahälinän läpi! Huoh! Kauhistelin sitä, että miten pystyn juoksemaan lenkkejä, jos en saa musiikkiani mukaan. Se on kuitenkin yksi suurimpia motivoijia siinä lenkin aikana. Jaksan musiikin kanssa juosta paljon pitempään, kuin muuten tylsistyn. Kestin näillä kuulokkeilla tasan vuorokauden.


Seuraavana päivänä menin kokeilemaan kuitin ja vanhojen kuulokkeiden kanssa onneani. Menin liikkeeseen ja sanoin, että oikeasta kuulokkeesta ei kuulu mitään. Myyjä tutki sitä hetken ja sanoi, että siinä oli käytössä tullut vika, joka ei kyllä yleensä mene takuun piikkiin. Ilmeeni oli tämän kuullessani sellainen kauhun, epätoivon ja koiranpennun sekoitus ja varmasti aika mielenkiintoisen näköinen, koska myyjä jatkoi heti perään, että hän kuitenkin vaihtaisi sen minulle, vaikka yleensä sitä ei vaihdettaisikaan. Olin onnesta soikeana!
Myyjä vielä neuvoi minua kuinka kuulokkeet otetaan oikealla tavalla soittimesta irti niin etten riko niitä uusiksi. Ja tästä lähtien kyllä kuuntelen häntä! Samanlaisia kuin minun kuulokkeeni ei enää ollut, mutta tarpeeksi lähellä kuitenkin. Nyt on uudet skullcandyt käytössä ja olen taas onnellisempi kuin ikinä! Ehkä pystyn sittenkin lenkkeilemään!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti