tiistai 5. lokakuuta 2010

Beautiful Blogger Award

Sain tällaisen blogipalkinnon -SL:ltä Colore del mare vacanze blogin pitäjältä. Kiitos siitä suuresti!


Tehtävänä on listata 7 asiaa itsestä ja sitten luovuttaa palkinto seitsemälle muulle blogaajalle.

1. Yleensä rakastan listoja, mutta silloin kun niitä pitäisi "väkisin" alkaa tekemään, kuten nyt niin ei meinaa tulla mitään mieleen :D Mutta siis yleensä listailen ihan kaikkea mahdollista ihan koko ajan. Mm. viimeisiä listauksiani on ollut mitä pitäisi pakata, mitä puhelimia pitäisi kierrättää (minulla on niitä useampi jäänyt talteen), mitä asioita minun pitäisi tehdä nyt tälläviikolla.

2. Olen ihmisriippuvainen.. tai seurariippuvainen. Ja olen vasta viimeisen vuoden aikana oppinut olemaan myös itekseni. Mikä on ihan hyvä, koska viimeisen kuukauden aikana minun on pitänyt olla aika paljonkin yksin. Ja olen huomannut viihtyväni myöskin niin.

3. Poikaystäväni asuu ulkomailla ja se on hyvin raskasta, mutta sille ei voi mitään. Eiköhän tästä selvitä!

4. Olen koukussa sarjoihin. Ja sarjoissa yleensä kiinnitän huomioni lähinnä vaatteisiin. En ennen tajunnu sitä, mutta sitten aloin kertoilla siitä minkälaisia vaatteita joku tietty henkilö käyttää missäkin sarjassa tai jaksossa, niin huomasin kiinnittäväni tosi paljon huomiota. Ja se onkin itseasiassa todella kivaa!

5. Kun olen jostain matkasta innoissani, niin alan pakkaamisen jo pari viikkoa etukäteen. Pakkailen päivittäin jotain pientä, niin etten varmasti unohda mitään. Ihan kuin niin tapahtuisi sillon kun teen siitä kuitenkin listan ja merkkaan mitä olen pakannut.

6. Tykkään suunnitella vaatteita, koruja, sisustusta, taloja yms. Pienenä itseasiassa suunnittelin avaruusaluksen, jolla ihmisten pitäisi pystyä elämään ikuisuuksiin. Myöskin joskus suunnittelin, että minusta olisi tullut arkkitehti, mutta haaveet jäivät siihen, kun en lukiossa jaksanut opiskella pitkää fysiikkaa ja jotain muuta mitä siihen olisin tarvinnut.

7. Olen koukussa vuohenjuustoon. Ja tästä syytän poikaystävääni. Hän minut siihen tutustutti ja nyt minun on pakko saada sitä koko ajan. Nyt olen jo monta päivää syönyt vuohenjuustosalaattia. Lisäksi viimeaikojen herkkujani on ollut vuohenjuustohapankorppujani.

En tiedä tuliko tuossa mitään uutta informaatiota minusta, mutta nuo on ne jotka nyt tuli mieleen. Ja taidan nyt taas ottaa itselleni uuden vuohenjuustohapankorpun. Naminam!!

Jaa meinasin kokonaan unohtaa pistää palkintoa eteenpäin, mutta onneksi minua muistutettiin, koska niitä kyllä on!

Eli antaisin palkinnon seuraaville blogeille:

Yummy!
Si Moda
Uino
P.S I love fashion
Pupulandia
Polka Dots
My life and White Sand

Ja nämä sen takia, kun ovat eräitä blogeja joita luen mieluiten!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti