perjantai 29. lokakuuta 2010

LFW syysmallisto loppu

Nyt kun vihdoin olen käynyt tämän Lontoon fashion week suunnittelijat ja kivoimmat asut läpi, niin ajattelin tehdä siitä vielä tällaisen minikokoelman ja mielipiteet ja päätelmät näihin.

Aloitetaan mekoista. Rakastan mekkoja ja olen huomannut, että suosin selkeästi kaikissa mallistoissa nimen omaan mekkoja. Joten tässä olisi ne ihan täysin omat suosikkini LFW:stä.


Olen alkanut myös enemmän innostua hameista. Nyt olen hullantunut nahkahameisiin, niin lempparini löytyykin seuraavan kollaasin vasemmasta yläreunasta.


Suosikkini siistimmistä asukokonaisuuksista.


Ja tässä vielä takkisuosikkejani. Varsinkin Vivienne Westwoodin takit on ihan lemppareitani!

Kiinnitin huomioni siihen kuinka paljon monissa kokoelmissa oli karvatakkeja, kauluksia ja kaikkea muuta karva ja turkis juttua. Minä tosin olen hyvin turkisvastainen. En erityisemmin myöskään perusta tekoturkiksesta. Mutta nämä ovat vain itseni päällä. Huomasin, että jopa ihastuin joihinkin kokonaisuuksiin, mutta vastustan kuitenkin turkista sen verran paljon, että yritin olla kokoamatta mitään turkisjuttua tänne.

Innostavinta olivat erikoiset leikkaukset ja laskokset. Ihanat värikkäät printit ja kankaat. Isot neuleet, kerroksellinen pukeutuminen sekä vastakohtina muhkeus ja minimaalisuus.

Pidin myös läpinäkyvistä yläosista, nahkasista yksityiskohdista ja lyhyistä helmoista.

Omia suosikkimallistojani olivat Burberry Prorsum, Amanda Wakeley, Unique, Mulberry, Vivienne Westwood, Julien Macdonald ja Matthew Williamson.
Jaa sitten seuraavaksi käynkin läpi Milanon muotiviikkojen syyskokoelmia. Käyn näitä ehkä vähän myöhässä, kun alkaa olla jo talvi. Mutta käynkin ne vähän lyhyemmin läpi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti