keskiviikko 20. lokakuuta 2010

Juttuja briteistä

Minun ihanien blowfishieni lisäksi tuli ostettua/saatua muutama muukin juttu sieltä briteistä.
Minun ihana poikaystäväni päätti vähän lahjoa minua näköjään. Ihan kuin sitä vaadittaisiin, että pitäisin häntä ihana, mutta kiitollinen olen hänelle kuitenkin <3

Tässä olisi sitä mitä toivoinkin ottavani mukaan briteistä eli brittiläisiä lehtiä. Vogueta olen jo pitkään havitellutkin, mutta en suomalaisilla hinnoilla sitä viitsi itselleni joka kuukausi ostaa. Ja sama juttu noissa kahdessa muussakin lehdessä. Suomi hinnat ovat paljon suurempia. Kaiken lisäksi nuo lehdet ovat paaaaljon paksumpia kuin suomalaislehdet. Tosin täynnä mainoksia, muttei se haittaa. Instyle ja Bazaari jäi vielä hankkimatta, mutta nuo olivat tarpeeksi hyvä alku. Noissa meneekin hetki ennenkuin saan tutkittua ne alusta loppuun läpi.

Ellen ja Marie Clairen mukana tuli tällaset "lahjukset" mukana. Tuo kynsilakka on ihanan verenpunaista, ja olen onnistunut saamaan muutaman kehutkin siitä jo. Epäilen, että alan rakastumaan tähän tummaan sävyyn. Ja tuo cliniquen huulikiilto on samalla hoitava. Se tosin ei aluksi maistunut niin herkulliselta, mutta huomasin, että nyt ei siinä oikein mitään makua huomaa, mutta huulet on kyllä kosteat.

Kulta taisi ensin ostaa nämä puuvärit itsellensä, mutta päätyi sitten pyytämään minulta jotkut vanhemmat ja kait huonommat värit itsellensä ja antoi nämä minulle. On ihan mahtavat värit. Päädyin heti testailemaan ja taiteilin jonkun hölmön piirustuksen hänelle :D


Oheiset korvikset ja sormus (se toinen on se vanhempi, minkä sain jo aikasemmin ja mitä en ota pois :P) löytyivät topshopista. Aivan mahtavat!


Ja kotiintuotavaksi tuli sitten älytön kasa karkkia ja cadburyn kaakaota. Se on maailman parasta. Nam! Ja nuo herkut meni sitten parissa päivässä...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti