keskiviikko 6. lokakuuta 2010

Kylmää ja kaunista


Tänään on ollut aika hassu päivä. Paljon piti muka tehdä ja kaiken melkein sainkin aikaseksi mitä suunnittelinkin, mutta hassua on ollut se, että olen ollut aika hyvällä tuulella. Tai siis epätavallisen hyvällä tuulella. Tosin epäilen, että olen koko päivän kulkenut jossain omissa haaveissani, mikä automaattisesti saa minut paremmalle tuulelle.

Haaveilen aina asiat ja tilanteet hyvin tarkkaan ja siinä on pääasiana yleensä se fiilis ja tunne siinä haaveessa. Joten kun haaveilen jostain kivasta, niin automaattisesti se fiilis jää päällekin. Tuleeko teille ikinä tällaista? Sen lisäksi epäilen, että tuo ihana syksyinen ja aurinkoinen sää on tehnyt osansa. Taivas oli niin kirkas ja aurinko paistoi ja valaisi ihanasti kaikki syksyiset lehdet, niin että harmittaa kun en kuvannut sitä! Mutta eiköhän tän syksyn aikana vielä ehdi.

Kylmä tuolla ulkona alkaa kyllä jo olemaan. Minulle ihan liian kylmä! Viihdyn parhaiten lämpimässä. Kesän helteet oli mulle ehkä jo vähän siinä rajalla, mut yleensä viihdyn lähinnä lämpimässä. Taino 5-30 asteeseen on sopiva! Koska välillä haluaa pystyä hieman kerrospukeutumaankin, mutta nuo pakkaseen taittavat lämpötilat on minulle ihan liikaa jo nyt! Ja päätin sitten vielä kävellä töistä kotiin.. sen puoltoistatuntia. Hrr! Ja ennenkuin ehdin kotiin kävin vielä kaverin ja hänen koiran kanssa ulkoilemassa niin vähän lisä hrrrr. Mutta sitten olikin ihana tulla kotiin lämpimään ja kuumaan suihkuun! Nyt olen sitten niin rentoutunut, etten meinaa jaksaa nostaa käsiäni. Fiilis on mahtava! Voisin vain mennä nukkumaan jo :D

Ja halusin vielä jakaa tähän postausta piristämään nämä Kaya Scodelarion kuvat. Niin rakastan tuon tytön ulkonäköä! Ihan mahtava! Tosin näissä kuvissa se ei todellakaan näytä itseltänsä. Tässä kuvassa lisäksi rakastan koko asukokonaisuutta ja kenkiä!


Kuvat In Style UK, Jun 05 2009 lähde täältä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti