tiistai 13. heinäkuuta 2010

Vielä puolitoista tuntia

Blaah. Mulla on niin tylsää töissä! Asiakkaita pyörii jonkun verran täällä kyllä, mutta suurin osa tulee vain vilvoittelemaan lastensa kanssa, koska ulkona on heille liian kuuma. Lapset tietenkin myös itkevät mahdollisimman paljon, kun on niin vaikea olla tuon kuumuuden takia ja aikuiset närkästyvät. Onneksi on kuitenkin näitä hyväntuulisiakin apua tarvitsevia asiakkaita aina välillä.
Muuten olenkin tänään ehtinyt käydä jo kaikki blogit läpi ja löytänyt kourallisen uusia, jotka olen lukenut muutaman sivun verran läpi. Paras löytö oli Kenza blogi, joka oli ruotsiksi, niin saa vähän kielitaitoaki pidettyä yllä. Vois löytyä enemmänki näitä ruotsinkielisiä blogeja. Pitää alkaa etsiskelemään.Sen lisäksi olen ehtinyt jutella facebookissa kavereiden kanssa, pelannut nettipelejä, tarkistanut mailit ja ehtinyt selata h&m: ja gt:n nettikaupat läpi, ja ensimmäisessä tein toivomuslistankin mitä voisin tilata lähiaikoina. Kunhan eivät nyt kaikki lopu, koska suurta vauhtia siellä on tavara loppumassa ja mulla on taas se vaihe päällä, että vaatekaapista ei löydy muka mitään päälle laitettavaa.
Myöskin ihana siskoni kävi moikkaamassa minua, ja toi minulle kiltisti karkkia ja syötävää, niin en näänny tänne nälkään. Mutta syömisetki on jo hoidettu ja aikaa olisi viel se puolitoista tuntia ja olen ihan naatti seisomisesta. Haluaa takaisin ulos paahteeseen hikoilemaan!

Tämmönen valittelu tähän väliin, kun ei muutakaan tekemistä ollut.

Tonne vois vaikka unelmoida lopputyöpäivän ajan.

2 kommenttia:

  1. Oisin tullu suosittelemaan jotain ruotsalaisia blogeja mut ei tullu mitää mielee. :D Tykkään Kenzan blogista tosi paljon, tyttö vaikuttaa kivalta eikä ollenkaa ylimieliseltä vaikka hänellä olisikin paljon aihetta ylpeilyyn. :P

    VastaaPoista
  2. Joo tuon löysinki ja juuri sun sivujen kautta, niin innostuin lukemaan :)

    VastaaPoista