sunnuntai 30. tammikuuta 2011

Vielä yksi synttärilahja

Näin parasta kaveriani tässä yhtenä päivänä ja päädyimme käymään youth vs. futuren ja antti asplundin liikkeessä island, josta olin haaveillut sitä kaulakorua siitä asti kun olin korviksetkin saanut.

Ja kuinkas muuten kävikään kuin, että sain kaulakorun lahjaksi sitten ihanimmimmalta kaveriltani! Olin kyllä niin innoissani tästä kaulakorusta, että vain hihkuin kaupassa kuin pieni lapsi tikkarin perässä :D Mutta ensinnäkin liikkeessä oli ihan mahtava asiakaspalvelu ja kun koru ei ollut valmis vielä sillon kun käytiin siellä, se tehtiin valmiiksi minulle vartissa! Olin kyllä niin hymyä koko loppupäivän, tosin se ei välttämättä ole pelkästään tämän kaulakorun ansiota.


Mutta ainakin tuli nyt saatua se hopeinen iso kaulakoru, jota etsiskelin jo hetken! Ja tietenkin tämän saatuani jäin nyt haaveilemaan valkoisista minisulkakorviksista lisäksi ja myöskin This Is Fake * sormuksesta, joka löytyi myös liikkeestä. Mutta ehkä jätän ne sitten myöhemmäksi tai toivon saavani ne joltain joksikin lahjaksi myöhemmin :D

Ja tuosta hymyilystä loppupäivän, minulla taitaa olla joku pieni stressin poikanen tällä hetkellä tapahtuvista asioista. Olen ollut hyvin herkkä kaikille tuntemuksille. Innostun ja olen maailman onnellisin pienen pienistäkin asioista, kuten juuri tuosta kaulakorusta tai, että onnistun saamaan yhden aterimet myytyä. Mikä ei sinänsä ole huono asia, se huonompi puoli on, että kaikista pienimmistäkin negatiivisista asioista, joista en normaalisti niinkään välittäisi niin nyt saatan itkeä sitten parikin tuntia. Pientä mielialan vaihtelua. Nooh, eiköhän se kohta korjaannu :)

1 kommentti: