lauantai 22. tammikuuta 2011

Lauantai päivä

Huuh, mulla on ollu yllättävän työntäyteinen päivä. Mikä on hassua, koska juuri eilen mietin sitä, että en varmaan jaksa herätä ku ei oo mitään tekemistä. Huutonetissä myymäni näyttö ja cd-soitin tultiin hakemaan tänään. Tosin pelästyin, kun näyttöä tultiin hakemaan, kun ovikello vaan soi. Mulla ei soi ovikello ikinä! Ja siis portti sisäpihalle on aina lukossa, sekä rapun ulko-ovi lukossa, niin harvemmin kukaan niistä läpi pääseekään. Olin vähän äimistynyt. Mutta hyvä että niistä päästiin, on taas vähemmän tavaraa viemässä tilaa täällä kämpässä.

Sitten kävin hakemassa hyvin karmivasta kellaristani yhden laatikon taas tutkittavakseni. Vähän aikaa tutkittuani sitä ja nostettuani sieltä yhden koriste-esineen, löysin alta kuolleen ison hämppiksen. Sitten olikin vähän panikoimista, että onko se kuollut.. tosin se oli siinä niin levällään että ei se oikein muuta voinut olla, ja että miten saan sen sieltä pois (ei, minä en koske hämiksiin paljailla käsilläni, en edes hanskoillani) ja vielä että onko niitä jossain lisää. Lopulta sain nostettua sen saksilla roskiin, se oli kuollut. Ja varmistettuani että laatikossa ei ollut tavaroita joita haluan pitää, heitin sen kokonaan sitten roskiin. Vähemmän tavaraa vietävänä kirppikselle.

(näyttää vähän muumioituneeltakin)

Lopuksi sain myytyä huutonetissä vielä yhden aterinsetin ja se piti pakata, että sen voi lähettää postitse. Minulla kun ei löytynyt sille sopivia laatikoita, niin kasasin sille paketin pahveista ja teippasin ympäriinsä. Vastaanottaja saa sitten innoissaan sitä availla. Ainakin on hyvin pakattu!



Ja vielä pieni lisäpiristys päivälle oli ihana kisuni Nuppu, kun se lepäili kyllästyneen näköisenä, kun mä hommailin hommiani :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti