tiistai 22. helmikuuta 2011

My muuusic

Oon jo pitkään halunnu tehä soittolistan biiseistä jotka on tuntunu hyviltä ja yhdistää ne listaksi jota jaksaisin kuunnella kerta toisensa jälkeen. Vihdoin nyt yhtenä päivänä, kun taisi olla vähän tylsää, päädyin listan tekemään. Selailin ipodiltani biisejä, selailin niitä spotifysta ja muistelin biisejä jotka tiesin jo ennestään listaan haluavani. Jo pitkäänhän minulla onkin ollut tehtävä saada ipodini soittolista juuri mieltäni miellyttäväksi (siis kun jotenkin ihmeellisesti se ei ennen ole ollut, ihan kuin en olisi itse tiennyt millaisesta musiikista tykkään) ja nyt, vaikka nämä kaikki biisit eivät löydykkään ipodistani, niin pystyn kuuntelemaan sitä tunninkin, ilman että haluan vaihtaa biisiä välissä (kyllä se on minulle erikoista).
Mutta nyt siis tämä minun listani, jonka olen kerännyt ja järjestänyt vähän niinkuin kertomaan pienen tarinan. Se ei varmaan muille tunnu tarinalta, mutta ehkä tärkeintä on, että itse tiedän sen.

MSTRKRFT, John Legend - Heartbreaker
Sun Kil Moon - Carry Me Ohio
Eminem, Rihanna - Love The Way You Lie
Jenni Vartiainen - Malja
Fort Minot ft. John Legend - High Road
Asher Roth, Keri Hilson - She Don't Wanna Man
Lily Allen - Littlest Things
Katy Perry - Mannequin
MGMT - Kids
Nikka costa - Everybody Got Their Something
Black Kids - Partie Traumatic
Kid Cudi, St. Vincent, Cage - MANIAC
Black Eyed Peas - Mare
Black Eyed Peas - Simple Little Melody
John Legend - Heaven
M.I.A - Bingo
Play Group - Front 2 Back
One Night Only - Say You Don't Want Me
Jessica Lea Mayfield - Kiss Me Again
Maria Mena - All This Time
Katy Perry - Teenage Dream
Jamiroquai - Feels Just Like It Should
Maria Mena - You're The Only One
Damian Marley - And Be Loved
David Guetta, Kid Cudi - Memories
B.O.B ft. Eminem, Hailey Williams - Airplanes
Fort Minor ft. Holly Brook & Jonah Matranga - Where'd You Go
Black Eyed Peas - Meet Me Halfway
Alicia Keys - Distance And Time
Lady Gaga - Money Honey
Gwen Stefani, Akon - The Sweet Escape
Chisu - Yhdessä
Atmosphere - To All My Friends
Illi - Hukkaa Päivä
Albert Hammond Jr, - Hard To Live In The City
Paolo Nutini - New Shoes
White hinterland - Icarus
Cupid ft. B.O.B - 369

Pieni lista. Tuossa alla on vielä linkki josta sen pitäisi päästä kuuntelemaan suoraan spotifysta. Mutta mä meen nyt syömään tätä mun huisin herkullista illallistani, leipää juustolla ja kasvispippurileikkeleillä ja salaatilla. Phuuh. Mun ruokavalio ei nyt oo hetkeen ollu kovin monipuolinen ja alkaa jo hetkittäin tökkimään mut kai sitä silti syödä pitää.

Spotifyn uusi soittolista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti